She_da

Monday, October 8, 2012

Kayu Tiga / Curang / Insincere


Isu untuk hari ini adalah.... Curang @ Kayu Tiga.... Ketidakjujuran or in english insincere... Isu disini adalah siapa yang bersalah atau siapa yang perlu dipersalahkan? Adakah pihak lelaki ataupun pihak perempuan yang bersalah? Pada pendapat saya both of them are fault.... bak kata pepatah bertepuk sebelah tangan tak mungkin berbunyi... 

Agak keliru bila memikirkan pekara yang sebegini... pada saya pekara ini tak seharusnya berlaku kerana kita semua tahu bahawa perkara ini adalah salah... mungkin berlaku sedikit kesilapan dan kealpaan yang membuatkan seseorang itu terjebak dalam perkara yang sebegini.... saya tidak menafikan kekadang sebagai manusia biasa kita sering digoda dengan perkara yang sedemikian rupa... 

Saya tidak menafikan sekiranya pendapat saya ini tidak sama seperti orang lain... mungkin juga ada salahnya pendapat saya ini... tapi ini apa yang saya rasa dan saya fikir... Saya tidak katakan yang orang yang curang atau bermain kayu tiga ini semuanya salah... mungkin ada sebabnya dia bertindak sedemiakian... tapi mungkin caranya yang sedikit tidak betul... 

hehehe... macam lah pandai sangat...hehehe... ini hanya pendapat saya.... =)

No comments:

Copyright© All Rights Reserved syahidahkasim.blogspot.com