She_da

Saturday, May 25, 2013

Kuliah 31 by Mat Luthfi

Saya tan nak comment banyak...
Apa yang saya nak katakan ialah...
Awesome Speech...

Mat Luthfi memang sempoi lah...
The way dia cerita tu menarik...
Example yang dia bagi berkaitan dengan seni bina memang sangat menarik...

Dan yang paling saya suka bila dia menjawap soalan dari penonton...
sungguh telus sekali...
hahaha...
" Saya tak tau...Saya tak tau..."
hahahaha...

Dia telus menjawab yang dia tak tau mengenai seni bina di Malaysia...
Nampaknya dia banyak kaji mengenai seni bina luar negara...
bagus2...Nanti balik apply dekat Malaysia ye...

Cadangan yang dia bagi mengenai museum tu memang menarik...
Saya rasa elok lah cadanagn tu dia praktikkan....
Biar anak muda lebih merasai bagaimana sejarah itu terjadi...
Merasai keperitan dan ketabahan orang dulu membentuk negara yang kita diami ini...

urmmm.... tu je lah yang boleh saya katakan...

To Mat Luthfi...
Banyakan buat video yang menarik dan berifomasi...
hehehehe...
Tahniah ye...

No comments:

Copyright© All Rights Reserved syahidahkasim.blogspot.com