She_da

Saturday, April 21, 2012

Super Junior (슈퍼 주니어)

Ini lah aktiviti saya...setiap hari mesti nak tau update pasal this group SUPER JUNIOR (슈퍼 주니어)  ...K-Pop fever is coming...Mula-mula just suka-suka je dengar lagu...pastu makin hari makin suka lah pulak...hahaha...dah semestinya sebab semua member dalam group ini handsome2 belaka...hahaha..

Saya start kenal Super Junior ini dari kawan office saya...Dia memang die hard fan Super Junior... saya tak de lah sampai tahap die hard fan just fan of Super Junior..Just suka-suka je...dengar lagu...tengok video clip...baca update pasal Super Junior...

Super Junior ni ada 13 member....Tapi one of the member (Hangeng) dah keluar atas sebab yang tak dapat dielakan...But now Hangeng bergerak secara solo and active in China. So tinggal 12 je...itu pun tak cukup 12...Kim Kibum lebih aktif dalam bidang lakonan..Kim Hee Chul & Kangin has joint the army..But Kangin has discharge from army last week..he joint the army on July 2010 and discharge on 16 April this year..Heechul joint the army on 1 September last year and he will discharge from military service after 23 month... Super Junior leader, Leeteuk will joint the army this year... May be after finish the 6 album...

Diantara semua ahli Super Junior...yang paling saya suka ialah...Lee Dong Hae... Dong Hae has a very cute face...his smile so sweet...haha...tapi dia sedikit nakal berbanding member yang lain... antara semua member Donghae paling rapat dengan Eunhyuk... tapi if anything happen the first person yang dia akan cari adalah Leeteuk... the friendship among them is very close...they like brotherhood... i really like the way they care for each other... Mungkin kerana mereka telah bersama dalam jangka masa yang lama...dan mungkin juga sebab mereka berjauhan dari family masing-masing...

Kalau nak cerita pasal SUPER JUNIOR ni banyak...lain kali lah saya sambung ye....nanti saya uptade lagi pasal Super Junior...banyak lagi cerita pasal mereka...yang sedih mahupun yang gembira.... =) 

No comments:

Copyright© All Rights Reserved syahidahkasim.blogspot.com