She_da

Friday, August 6, 2010

Masa Lapang

Ini lah kerja aku time aku free..menjahit manik di baju..tak de lah cantik sangat tapi best juga kalau tak de apa yang nak di buat. Boleh juga upgraded baju - baju lama menjadi baju baru...tak yah buang duit nak beli baju baru..hehehe..tu pu kalau baju tu masih muat lah..kalau tak kim salam je lah...

Sekarang ni dah banyak org suka jahit - jahit manik ni.. ada yang boleh buat business pun.. Tapi aku tak de lah buat business. Aku pun masih dalam proses belajar.. Takat buat baju sendiri je.. Kalau baju orang mungkin lambat lagi kot.. Apa - apa pun yang penting minat mesti ada.. dan yang penting harus sabar..

Credit to kak fieza coz selalu ajar aku bab2 manik ni..Aku start belajar pun dari dia lah..Thankz sis...

No comments:

Copyright© All Rights Reserved syahidahkasim.blogspot.com